вівторок, 3 червня 2014 р.

Маленькими кроками до перфекційності

Вирішила розпочати новий цикл мого влогу, який має назву "Маленькими кроками до перфекційності" Багато хто прагне бути якщо навіть не ідеальним то просто мати багато, багато хороших звичок, а так, як Рим не за один день будувався, так само і ми не можемо набути хороші звички в один день. Власне тому треба маленькими крочками йти до успіху.
Що якийсь час я буду ставити перед собою і своїми глядачами якесь одне маленьке завданнячко, котре необхідно буде виконувати щоденно на протязі одного місяця. Ці завдання будуть насправді дуже легкими, але вони допоможуть вам і мені стати перфекційними, або просто набути хороші звички =)

Перше завдання полягає на тому, щоб щоденно їсти хоча б один овоч або фрукт. Це завдання допоможе мені, а також вам навчитись необхідної звички - їсти щоденно овочі та фрукти.

І відразу прозвітую за сьогодні =)
Сьогодні я зїла пів маленької диньки, і маленьке відео про це ви знайдете тут.

Немає коментарів:

Дописати коментар