середу, 18 червня 2014 р.

Завжи, коли я була дуже, дуже голодна я мусила з'їсти щось калорійне, на приклад якусь канапку, або запхатись печеням, чіпсами, чи ще якроюсь нездороваю їжею. Сьогодні я вкотре довела собі що моя програма "маленькими кроками до перфекційності" насправді діє. З кожним днем мені все більше і більше хочеться їсти фрукти і овочі і тому, коли я сьогодні прийшла змучена і дуже голодна по важкому дню додому, я наїлась простим салатом. Я вирішила спробувати, як я буду себе почувати, якщо я з'їм салат, і насправді я цим наїлась. Ще кілька тижнів тому це б було неможливе, але маленькими кроками я змінюю свій раціон і мені це досить добре вдається.

Що ж, давайте спробуєм разом змінитись, давайте разом зробимо кращу версію себе. Адже маленькими кроками можна дійти до перфекційності.

Немає коментарів:

Дописати коментар