суботу, 7 червня 2014 р.

Сьогодні цілий день вчилась на психологію, в результаті чого, мені здається, що я нічого не вивчила. Мій мозок просто напросто виснажений і більше не контактує з додатковою інформацією.


Власне так сьогодні винлядав і виглядає мій письмовий стіль. Зараз, коли я це пишу, мій компютер просто стоїть на нотатках. XD

Що стосується мого харчування і постановлення їсти хоча б один овоч або фрукт в день, то я просто молодець, тому що на сніданок я з'їла мисочку суничок. 
Обід в мене бу просто шикарний (інколи треба себе похвалити =) ). Він складався з мого останім часом улюбленого салатику (багато різної трави, помідор і фета, все це приправлено базиліком і оливковою олією),  рису і рулетика з курячого філе з фетою і помідором в середені (в одному з майбутніх відео планую розповісти, як таку смакоту приготувати).

Ось так власне виглядав мій обід. Смачно. Правда?

Немає коментарів:

Дописати коментар