понеділок, 9 червня 2014 р.

Вчора нічого не написала, але це зовсім не означає, що я не дотримуюсь свого завдання. =) Вчора був салатик і банани.

Машу похвалитись, що я здала психологію!!! Дуже щаслива!!! =) Наступний екзамен в п'ятницю.

Сьогодні в мене був повноцінний сніданок, який складався з вівсянки з бананом, журавиною і медом. СМАКОТА!!! А саме головне - здорово.


Моя обідо-вечеря не була якоюсь особливою, бо мені по довгому і важкому дню зовсім не хотілось готувати, але це не означає, що не була смачною. Смачнющий рис з помідором і моцарелою, все це посипано орегано.



В мене сьогодні теж був тренінг, маленька пробіжка і швидка ходьба. Власне так я виглядаю зараз. Працюю над своїм тілом, за місяць закину нове фото для порівняння. Наразі мені мій вигляд зовсім не подобається, але я працюю над цим.

Після пробіжки я зробила собі фреш з двох апельсинок і лимончика.



З цікавинок дня, то сьогодні, повертаючись з лекції англійської, я зауважила, що в мене під будинком дуже гарна і мила клумбочка з гарними квіточками. Нажаль, в шоденній гонитві ми не зауважуємо речей, котрі знаходяться в нас під носом.




Немає коментарів:

Дописати коментар